Rouška čtyřvrstvá s gumičkou 50ks růžová, modrá SKLADEM

Rouška čtyřvrstvá s gumičkou 50ks růžová, modrá

Ústenka antibakteriální se skládá 4 vrstev: Vnější vrstva ( 2 vrstvy): ochrana proti prachu a jiným faktorům prostředí, filtrace velkých částic. Střední vrstva – antibakteriální vrstva: filtruje jemné částice, antimikrobiální funkce, zabrání molekulám vody na povrchu při vstupu do vnitřní vrstvy, brání riziku infekčních onemocnění z malých kapiček. Vnitřní vrstva: to je vrstva přímého kontaktu s kůží. Je vyroben z měkkého materiálu. Vytváří větrání pro uživatele.Funkce: Lékařská maska je jednorázový zdravotnický prostředek na ochranu proti infekčnímu onemocnění. Mohou to být být kapičky slin nebo sekrece z horních cest dýchacích, pokud jde o chytání. Aplikace: Podporuje filtraci prachu, bakteriální filtraci, filtraci toxických výparů, odolnost proti stříkající vodě. Používá se ve zdravotnictví. Může být použit pro pacienty a další ke snížení rizika šíření respiračních infekcí, zejména v epidemických nebo epidemických situacích. Můžou ho např. používat pečovatelé v kontaktu s osobami s respiračními infekcemi. Antibakteriální nejméně 95?lení: 50 ks Detailní informace
  • Detailní popis
  • Parametry
  • Hodnocení
  • Diskuze

mm

Kód produktu 1521
Záruka 2 roky

0 hodnocení a 0 uživatelských recenzí

• 5 0x
  • 4 0x
  • 3 0x
  • 2 0x
  • 1 0x
Zatím nikdo neudělil hodnocení.
Buďte první, kdo napíše hodnocení k tomuto produktu.
Máte dotaz na produkt? Položte otázku našim profíkům.

Zatím se nikdo na nic nezeptal.
Spinner

Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Souhlas můžete odmítnout zde.